Liten flicka blir gammal särring..

2010-02-25 | 11:47:38

Idag fyller en alldeles speciell liten flicka 21 år, och det skall uppmärksammas!







Lizz, du underbara, knäppa kvinna!
Idag när du fyller år och blir JÄTTEgammal, så tänkte jag berätta lite om livet för dig.
För det är inte lätt att bli gammal har jag hört.
Men som tur är så har du ju iallafall 9 år kvar tills 30 ;)
Och det är ju lika länge som en katt har många liv, och dom brukar leva ganska länge ju!
(Om dom inte blir påkörda eller får mask i magen och dör, då dör dom snabbt.)
Så du ska nog inte oroa dig allt för mycket^^
Alla får vi rynkor och löständer en dag, det är värre med dom som kissar ner sig.
Mjoho då!

Jag tror dock att du kommer bli en ganska så söt tant när du blir gammal.
Även om du har rynkor och löständer, och faktiskt även om du kissar på dig ibland.
Jag gillar dig ändå, du är speciell.
Och det gör inget att du slickar på lyktstolpar, det kommer med åldern, det har jag också hört..

Hur som helst din gamla tant, jag hoppas du får en superbra födelsedag.
Jag älskar dig särring! <3


Kommentarer
Postat av: Lizz

haha, du är bra söt du! Tack så mycket igen, men jag har bestämt mig för att jag inte ska bli gammal. Nixpix, inte min grej! SÅ nu tänker jag vara 21 resten av mitt liv och låtsas som att jag inte fyller år nå mer ;D

2010-02-25 @ 13:17:12
Postat av: Hannah

Okej, då noterar jag i mitt födelsedagsminne att "Lizz fyller numera 21 varje gång hon fyller år!" :P

2010-02-25 @ 20:14:53
URL: http://kajalpennor.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad fint du skrev till henne!

GRATTIS TILL LIZZ!



Hehe, jaa jag öppnade min blogg igen. Jag vet inte riktigt varför men jag ger den ett försök till iallafall :)



Puss

2010-02-25 @ 21:53:53
URL: http://johannacecilialindblom.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack så mycket =) Jag vart väldigt nöjd med resultat i rummet iallafall. Jaa, det får vi absolut göra för jag saknar dig också jätte mycket <3

2010-02-26 @ 22:07:39
URL: http://johannacecilialindblom.blogg.se/
Postat av: Sajk

Vi hade nästan lika mycket snö på balkongen av bara snön från himlen. Men den hade jag tidigare skottat bort. Men några dagar senare så är det några som skottar ner snö från taket och då hamnade nästan allt på våran balkong, då var det bara att börja om igen! :P

2010-02-28 @ 21:28:29
URL: http://ganehed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0