Sommar 2013 (del 1.)

2013-08-08 | 14:54:46
Det har varit väldigt tyst på bloggen under en tid nu. Jag har haft så sjukt mycket att göra under denna sommar så har inte varken haft tid eller lust att bry mig om bloggen. När tiden har funnits så har jag istället använt den till att ta det lugnt. Dessutom så är mitt liv inte så spännande just nu. Jag vaknar, äter frukost, äter lunch, fixar lite hemma, lagar mat, äter mat och ser på tv och sover. Okej då, kanske inte riktigt så illa, men jag gör i alla fall ingenting som känns intressant nog att informera er om. Men, nu tänkte jag slänga upp ett inlägg om hur delar av vår sommar har varit. Jag har hört att ni gillar bilder, så här kommer ett gäng på hur vår sommar har sett ut!
 
 
Vi flyttade äntligen in i vårt fina hus, och det blev många turer till IKEA för att köpa nya fina saker.

Vi fick besök från Norrland av min vän Andreas, och som vanligt glömmer jag att ta kort på allt. Men, vi bjöd i alla fall på min fisk- och tomatsoppa, och ni som känner mig vet ju att jag tar kort på allt jag äter.

Vi åkte till Gotland över en helg för att fira pappa som fyllde 48år, och mormor som fyllde 70 år.

Födelsedagsbarnet själv. Här hade vi ordnat lokal, dukat fint och gjort iordning innan hon fick komma bort. När släkt och vänner kom för att fira så bjöds det på grillad kyckling, kalkon, sallader, potatissallad, bröd och efteråt en massa goda fikabröd och kaffe.

Jag och mamma tog en sväng in till Visby för att handla allt inför kalaset, och efter en sväng på stan så behövde mor och dotter fylla på energi och satte oss en stund på Wayne's med lite "kaffi u macke."


Vi var och firade pappas födelsedag en dag, och dagen efter blev det ytterligare besök då farmor skulle komma dit. Jag träffar farmor så sällan så man får passa på att trycka in alla släktingar i schemat när man är nere på ön. Fick även träffa min farbror, pappas moster Kicki och pappas farbror. Bäst av allt är att få träffa mina bröder. Elias (charmknutten på bilden) hade en himla fart på fötterna, vände man sig om en sekund så var han borta.

Fler bilder får ni i nästa inlägg.

Kommentarer
Postat av: sandraemrosen.blogg.se

Jättefina bilder!

Svar: Tack hjärtat!
Hannah

2013-08-08 @ 17:34:05
URL: http://sandraemrosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0