Förändring förnöjer

2013-08-28 | 20:52:25
Jag har länge haft tankar på att starta en matblogg. Jag har klurat på namn ett bra tag, och alternativen har varit bland annat:
 
Hannassötabak.blogg.se - fruktansvärt roligt tycker jag.
Hannasmatochbak.blogg.se - refererar till just det, mat och bakning.
Hannasbaktankar.blogg.se - fattar ni, BAK-tankar? Har aldrig sagt att jag har bra humor, kom ihåg det, hehe.
Imittkök.blogg.se - no need to explain that one, right?
 
 Samtidigt så vill jag inte ha en ren matblogg, jag vill kunna dela med mig av både mina recept och mitt liv, i samma blogg. Så nu har jag funderingar på att skapa en blogg med ett nytt namn, som är JAG. Som kan innehålla både härliga recept, men även allt det personliga som jag vill skriva om. Så nu behöver jag er hjälp mina vänner, kom med förslag! Jag vill gärna ha något som jag kan ha lång tid, för som vissa av mina vänner (Menar inte alls Sandra och Anna här, hehe) så vill jag stanna på en och samma blogg under en längre tid. Så, kom med förslag på namn och gärna på vad ni skulle vilja att jag skriver om. För förr eller senare så kommer jag att byta blogg. Det måste bara kännas rätt först. Både namn och design skall få sig en omgång, och förhoppningsvis så blir det jäkligt bra!
 
Fick denna blomma av Emma för någon vecka sedan, så himla fin. Nu är den helt utslagen och ännu finare.

Kommentarer
Postat av: Jonas w

hannassötabak, haha den va rolig.
hannasbakväg

Svar: Jag har en söt bak, faktiskt!
Hannah

2013-08-29 @ 08:25:07
URL: http://vidar.wintland.se
Postat av: sandraemrosen.blogg.se

hannahwrites.blogg.se

Svar: Hihi, precis som ditt :)
Hannah

2013-08-30 @ 20:05:41
URL: http://sandraemrosen.blogg.se/
Postat av: Klaggen

Vad är det för fel med den här bloggen :D?

Svar: Det är inget fel på den så, det är bara det att jag haft "kajalpennor" som alias sen jag var 14år, och det känns lite fånigt om man vill ha en seriös blogg.
Hannah

2013-09-01 @ 14:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0