Rubriker är överskattat.

2012-07-15 | 16:21:07

Idag är det en sån där dag då man har miljoner saker att göra - men egentligen inte vill göra något alls. Idag sov vi betydligt längre än vad vi hade tänkt, och sedan åkte min karl iväg på fotboll med sin far och bror. Jag har varit duktig och påbörjat ett brödbak som just nu står och jäser så fint på bänken, medans mina daimcookies är i ugnen och blir gyllenbruna, inte helt fel ändå! Nu återstår bara lite chokladkolasnittar och att städa här hemma, hämta kattburen och väskorna, packa alla grejer och lämna katterna vid svärmor och svärfar innan vi beger oss till Gotland imorgon kväll. Pust, jag trodde semester skulle vara ledig och vila? Guess not.

Jag får nog skylla mig själv lite ändå, som bestämmer mig för att baka kakor till halva släkten, och planerar hela veckan vi är nere full med saker att göra. Nåja, jag får återse mitt älskade Gotland, och min familj, gratulera pappa och mormor som fyller år, träffa lillebror Elias för första gången och vara med på hans dop, och på allt detta så får jag äta massa saker jag vet om att jag INTE skall äta. Det där med 'beach 2012' får nog ändras till 'beach 2013'. Bättre att ha ett långsiktigt mål som håller i sig, än att stressa fram något som ändå inte håller i slutändan.

Förresten så har jag skaffat en Ajfåån, och insett att det är fruktansvärt beroendeframkallande att rulla i listorna och leta efter roliga appar. Darn thing!


Kommentarer
Postat av: Sandraa

Fin blogg du har tjejen :D

2012-07-31 @ 22:45:53
URL: http://www.nattstad.se/sanemro
Postat av: Sandraa

Och tack för att du svara tillbaka! :D alltid kul :D njae.. jag är inte så duktig på sånt faktiskt. Jag kan, men gör oftast bara såna enkla för att jag har inte så mycket till tålamod direkt :/

2012-08-02 @ 20:05:40
URL: http://www.nattstad.se/sanemro

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0