Ett sent godmorgon

2012-08-20 | 10:59:57

Klockan har snart hunnit bli 11 och jag har hunnit med att träna, äta frukost, ringt min ombudsman på HRF, sålt två kuddar, bäddat sängen och satt igång en maskin med tvätt. Och nu är jag rastlös. Är det inte konstigt att det finns så mycket att göra, men att man ändå kan känna sig rastlös?

Resterande tiden av dagen ska jag göra äppelmos till min karl, laga mat, några till samtal skall ringas och jag skall ta mig en powerwalk. Sen då? Att vara arbetslös är sjukt tråkigt, dagarna bara går förbi med vanliga tråkiga hushållsysslor, katter som gapar om mat och en karl som ser på fotboll. Blärgh! Jag kan inte vänta tills jag hittar ett jobb igen, eller kommer igång med pluggandet, för jag orkar inte vara rastlös, så trist!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hehe, det är ingen fara :) ja, jag bara slängde ihop en header sålänge och den fick duga helt enkelt :D

2012-08-20 @ 20:28:40
URL: http://www.nattstad.se/sanemro
Postat av: anna

tack darling ;D ja e sj nöjd med den, speciellt med headern hihi :D

2012-08-21 @ 14:43:57
URL: http://thellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0