Julen är här..

2011-09-18 | 22:49:39

Nej just ja, så långt hade vi inte kommit ännu!

Faktiskt så fick jag lite julkänsla häromdagen när jag och Thobias diskuterade vart vi skulle ställa julgranen i nya lägenheten sen. Då slog det mig att det snart är slutet på september, vilket innebär 3 månader till julafton! Det är sjukt hur fort tiden springer ifrån mig, snart fyller jag väl 90 år och undrar vad fan som hände.

Jag ser faktiskt fram emot julen iår, mer än andra år. Inte bara för att det är en av de mysigaste helgerna under årets gång, men även för att jag förhoppingsvis får hit min kära familj, och för att jag får en anledning till att baka mer julgodis än vanligt, och äta tills jag får ont i käkarna! Och julgodis finns det fler som inte klagar på att jag gör, speciellt inte när det gäller Skumtomtefudge, eller hur babe? ;)

Längtar ni till julen, och vad är ett MÅSTE att äta/göra då?

(Jag förväntar mig minst 10 kommentarer, annars får ni stryk..)


Kommentarer
Postat av: Mannen i huset

TOMTEFUDGE!!

2011-09-18 @ 23:14:09
Postat av: Madde

Jaha, det var det värsta. Jag som är så svag för sourcreamchips. Kanske är värt att testa! :D



Åh vad mysigt att det snart är jul förresten! Första julen på nya stället för både er och oss :)

2011-09-19 @ 08:19:01
URL: http://madeleinehedquist.blogg.se/
Postat av: sandra

Jag längtar massor!!! Det är så himla mysigt :D

2011-09-24 @ 18:02:41
URL: http://nattstad.se/sandrawester

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0