Dag 08 - Ett speciellt ögonblick

2011-01-28 | 14:55:10

Ett väldigt speciellt ögonblick för mig var den 5 mars 1997. Dagen då min första bror Linus, föddes, och jag var inte bara Hannah längre, utan storasyster Hannah. Jag minns det fortfarande så väl när mamma la honom i min famn första gången, hur stolt jag kände mig över att ha en lillebror att ta hand om. Första gången han somnade i min farm var jag nog lyckligast i världen, eftersom han i stort sett aldrig somnade i någon annans famn än mammas. Även fast han ibland höll mig vaken på nätterna, så var det en otrolig känsla att få en lillebror.

Nu har jag tre bröder, som alla börjar bli stora. Linus börjar få moppemustasch, och snart blir han väl en riktig liten Slite-gangster som alla andra snorungar. Får se till att uppfostra honom nästa gång jag är på Gotland, ge han lite välbehövd smisk, hehe! Tyvärr träffar jag inte mina andra bröder Jimmie och David så ofta, då jag och min pappa av någon anledning inte pratar med varandra längre. Som tur är så börjar dom bli så pass stora att dom kan bestämma själva om dom vill träffa mig eller inte. Så nästa gång jag är nere på ön ska jag försöka ta med dom och bada eller något kul. Så kan pappa få sitta och läsa sina jävla böcker och röka sina cigg medans någon annan än jag försöker få kontakt med honom..

Hur som helst, att bli storasyster för första gången var en underbar känsla,
och jag har fler på lager.. ♥



Kommentarer
Postat av: Nathalie Mamma Till Jasmine <3

Då får jag väl fortsätta för din skull! :)



Nästa gång du kommer hit då får du träffa oss!



Hur mår du idag och vad skall du göra idag?



Kramar från oss!

Postat av: Klaggen

Dag 07!? Igen :O!?

2011-01-30 @ 02:19:10
Postat av: Nathalie Mamma Till Jasmine <3

Ja den risken vill jag ju inte ta. =)



Ja men skriv innan du åker så skall vi se vad vi kan ordna.



Ja det låter mysigt!!



Jo våran söndag har varit toppen! Vi har pussas och kramas här hela helgen min lilla familj och jag! <3

Riktigt mysigt!!



Kramar!

Postat av: anna

varm nyponsoppa är en klassiker :P sååååååååååååååå gott!!!

2011-02-01 @ 15:05:34
URL: http://blacknalyn.blogg.se/
Postat av: Nathalie Mamma Till Jasmine <3

Ta och uppdatera!!!! =)



Ja visst är det gott?



Ja det gör dem verkligen och pappa dricker bärs!! =)

Dem har det nog superbra!! <3



Gör du? Så fint!

Ja det ser han absolut!



Precis som han ser Jasmine, jag vet att han ÄLSKAR henne!! <3 Min Werner!! =)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0