Ny design på bloggen!

2011-08-01 | 20:36:27

Kan ni tänka er att jag gjort den, alldeles alldeles själv?
Det tog sin lilla tid innan jag förstod mig på kodmallen, men jag fixade det tillslut och är SÅ nöjd!

Kanske ska börja syssla med sånt här som en hobby, det vore kul. Fast om jag ska starta min mat- och bakblogg snart så kommer jag definitivt inte ha tid att göra designer också. Varför finns det så himla mycket man vill göra, men så lite tid till att göra det?

Nåja, positivt är att det kommer bli mycket roligare att blogga nu när jag äntligen har en design som känns jag, och inte någon tråkig vanlig stilmall. Har ni tur så kommer det ett inlägg i veckan ;)

Nej, nu blir det en film och lite glass tills älsklingen kommer hem!


Kommentarer
Postat av: anna

vart grymt snygg ;)

2011-08-03 @ 23:37:36
URL: http://backtoblackhair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0