Your arms feel like home

2010-11-01 | 20:46:34

Jag har alldeles för mycket att göra just nu och bloggen får ta smällen (även om jag inte är direkt duktig på att uppdatera den när jag HAR tid, men men.)

Idag har jag och älskling varit tillsammans i 10 månader, helt underbart!
Vi börjar äntligen hitta tillbaka till varandra, och det kan nog inte kännas bättre än såhär.
Alla har sina upp- och nergångar, och jag tror det behövs ibland.  Ibland är det lätt att glömma hur starka känslor man faktiskt har, och varför man är med någon. Som tur är så vet jag precis varför jag föll för min Thobias, och hur jag än vrider och vänder på det så är det alltid samma sak.

Förutom en underbar personlighet så får han mig alltid att känna mig trygg i sina armar, och att det är där jag hör hemma. Jag älskar känslan av att sakna honom när han är iväg och jobbar, och jag älskar ännu mer känslan när han kommer hem och ger mig en puss det första han gör, för att visa att han saknat mig lika mycket.

Jag älskar att somna brevid honom, och veta att han finns där när jag vaknar.
Men mest av allt älskar jag att han gör mig så jävla lycklig.. <3


I don't care if I lost everything that I have known
It don't matter where I lay my head tonight
'Cause your arms feel like home



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0