Dygna ger överskott. Fast inte direkt Ö&B.

2010-05-19 | 15:25:46
Jahapp, då sitter man här, nyduschad och ren framför datorn, men musik på högsta volym och ett leende på läpparna. Idag ska jag nämligen bjuda mina svärisar (svärföräldrar) på två sorters olika kladdkakor som jag så flitigt knåtade ihop igår kväll.

På tal om igår så dygnade jag, vilket resulterade till att jag fick (som alltid) - överskottsenergi x1000. Vilket resluterade till att jag tokstädade hela köket . Ja alltså, jag städade inte tokigt, jag betedde mig bara tokigt.. eller.. skitsamma. Rent blev det iaf! :)
  Till och med skåpen blev avtorkade innuti OCH utanpå, och det mina vänner, det är egentligen överkurs. Sånt orkar man aldrig göra, fast att man vet att man egentligen kanske borde göra det. Men ja, att jag gjorde det resulterade ju också till att jagf ick ordning i skåpen, så ja -prima!

*muttrar*
Igår städade jag även av mitt fina svarta glasbord, och putsade det kliniskt rent, la på bordstabletter och ställde fram ljus och annat fint. Nyss när jag vände mig om insåg jag att ja - det är lika smutsigt igen. Utan att jag ens suttit eller rört vid det! Amazing.
Köp aldrig ett svart glasbord gott folk!

Passade även på att testa lite bakverk igår, gjorde Vit kladdkaka och en (lyssna på det här) Citronkladdkaka med Chokladtryffel. Aaahaa, visst vattnas det i munnen på er nu? ;)
Dessa två skall jag som sagt senare dekorera med hallon och choklad och ta med till mina svärisar. Jag hoppas dom inte spottar ut dom, haha!


Såhär såg det iallafall ut igår när jag var i farten:


Tråkigt att bilden blir så dålig på bloggen. Jaja..

Nu skall jag fixa mig lite och börja med maten, för snart kommer älsklingen hit, och då väntas många pussar och sen lite god mat, innan vi åker till Arboga och fikar.
Och den här gången ska jag *notera* INTE ta på mig svarta jeans. Fyra håriga monster + svarta jeans = BIG NO-NO. Eller ja, det funkar ju om man vill göra om svarta jeans till ljusgula/bruna ;)

Just det, min älskade Ramona fyller 21 år idag, och för det ska hon få en stort GRATTIS, och om hon är riktigt snäll så ska hon få ett "SING HALLELULJAAAH" också, haha! Love you darling!


Well, later dudes..


Kommentarer
Postat av: Klaggen

Sjukt duktig du är :D. Och att "vaka" för min del brukar snarare resultera i att jag blir sjukt trött istället xD. Alla är vi väl olika :).

2010-05-19 @ 17:03:18
Postat av: Lizz

Köp aldrig glasbord överhuvudtaget. vi har redan tröttnat på vårat och ska sälja det :P

2010-05-25 @ 13:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0