Sommartider, hej hej, sommartider!

2010-04-12 | 18:05:06

Åh, jag vill BADA!

Eller ja, om det hade varit varmt i vattnet så hade jag velat det.
Jag tycker att det så stört jävla varmt ut när man bara tittar ut genom fönstret,
sen när man ser ner på marken så ser man att - jo, ta mig fan så finns det lite snö här och där kvar. Dumma vinter/vår, ge mig sommar NU!

I vilket fall som helst så är jag på skitbra humör helt plötsligt.
Tidigare idag var jag smågrinig pga att jag inte sovit bra alls utan min älskling inatt,
bara vänt och vridit på mig hela tiden och somnade straxt efter klockan åtta (Läs FREAKIN ÅTTA) imorse, men nu har jag lyssnar på musik, insett att solen skiner och hittat en hemsida med såå goda recept att jag bara vill laga, baka, äta och DÖ av fetma. Så illa är det faktiskt. Den hemsida är farlig, riktigt farlig.

På tal om bakverk så fyller jag år om 3 veckor, så snart måste jag börja städa och planera vad jag skall baka och bjuda på när jag fyller. Smörgåstårta är ju redan bestämt, och jag vet flera som inte tänker missa den för sitt liv, hehe. Men sen är det ju kakor och bullar och sånt som gäller, 7 sorters kakor.. my god.
Well, det blir nog bra tillslut (hoppas vi.)

Nu ska jag fortsätta lyssna på sommarmusik och njuta av solen under tiden jag tar tag i min underbara disk. Mööh, hur kan det bli så mycket disk på så kort tid?
Finns det ens någon som NJUTER av att diska här i världen - gör ni?



Kommentarer
Postat av: Becca

Synd att jag inte kommer kunna komma på din födelse dag bara..

2010-04-12 @ 19:10:15
Postat av: Klaggen

Haha, riktigt härligt inlägg att läsa :D. Jag själv är full av vårkänslor även fast vi har massvis med snö kvar här - men bara det att känna solens strålar värma i ansiktet, efter att knappt ha sett den under vintern, gör väldigt mycket :).



Och det verkar som att du verkligen kommer att ha grejer att göra till din födelsedag :P. Du är duktig som överhuvudtaget kan göra smörgåstårta och sju sorters kakor xD. Och att dom garanterat är helt awesome gör väl inte saken sämre :D?



Jag måste för övrigt också diska idag -_-. suck

2010-04-13 @ 13:35:34
URL: http://klaggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0