Inspiration, vad är det?

2010-04-06 | 14:13:46

Klockan är två och jag är totalt oinspirerad till att städa lägenheten, vilket jag lovade mig själv att göra idag.
Meningen var att jag skulle gå upp i KLOK tid och städa lägenheten grundligt, men ni ser ju hur långt jag kom.
Jag kom till datorn, och där tog det stopp.
Datorer är farliga kamrater, FARLIGA!

I vilket fall som helst så sov jag som ett barn under större delen av natten.
(Vet dock inte om det kan räknas som natt när man somnar närmare 5 på morgonen,
men men..)
Drömde som vanligt sjukligt konstiga drömmar om jag vet inte vad, någon gång skall jag beskriva en dröm,
så ni får se hur sjukt min hjärna fungerar.

Nyss hade jag tänkt att gå ut i köket och börja diska, men precis då kommer en av mina hårbollar, den här gången Gibson, och lägger sig i knäet. Smart drag av honom, då han vet att jag älskar att ha kattfan i knäet.
Grattis Gibson, nu lär matte inte städa på ett tag till.. *morr*

Efter gårdagens inlägg insåg jag också att saker jag skriver faktiskt påverkar människor,
och jag fick frågan av en vän om hur jag egentligen mår.
Jadu gumman, jag vet inte riktigt hur jag mår om jag ska vara ärlig.
Vissa stunder har jag aldrig mått bättre, och vissa stunder så mår jag inte alls.
Men så brukar det väl vara i livet, right?

Nej, nu SKA jag ta och göra något klokt innan dagen är slut, dvs ta hand om min älskade disk..
Well, simma lugnt!


Kommentarer
Postat av: Lizz

Usch då! Men när du mår dåligt ska du se till att tänka på dom stunderna som fick dig att må bra :)

Vet.. lätt å säga. Jag själv mår inte heller sådär grejt på grund av mitt jobb där chefen är som han är. Men man får ta en dag i taget och göra det bästa av den helt enkelt. :)



Finns på msn rätt ofta om du behöver prata!

2010-04-07 @ 16:15:47
Postat av: Klaggen

Katter och datorer är farliga när det gäller ens motivation att göra saker - så som att städa till exempel ;).



Jag hade också behövt städa.. och tvätta.. och diska.. Men här sitter jag - framför datorn istället. Ska ta och gå och lägga mig tror jag xD. Sängjävel xD..

2010-04-07 @ 19:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0