Mr. T, hemlighetsfulla H och annat..

2009-09-23 | 06:31:57


Av någon anledning har jag svårt att slita mig från datorn.. i wonder why^^
Jag som knappt suttit vid datorn på flera månader, förutom när jag ser film.
Fast det är ju bra, för då kommer det iallafall inlägg på bloggfan, right?

Jag borde egentligen sova, har lyckas vänt på dygnet igen, men det är INTE mitt fel,
det är faktiskt Mr. T's förtjänst, haha.
T är min hemliga pussgurka, så hemlig att han inte vet om det själv.
Där snackar vi SECRET!

Haha, ska börja kalla alla i bloggen för första bokstaven i namnet, bara för att bli hemlig som själva fan,
så ni ska få undra vem jag snackar om, mwohaha! SÅÅÅÅ evil.

Nu är jag för trött och för busig för att sitta här.
Inlägget kommer bli waaay för flippat om jag sitter kvar.

Så.. godnight bitches :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0