WTF!?

2009-10-08 | 13:35:25



Bilden är lånad av aftonbladet.se


Säger bara en sak, WTF!?
Det sägs alltså att denna stad innehåller 25 000 invånare - bara kvinnor, de flesta av dom lesbiska.
Staden har nu uppmärksammats av kinesisk media, efter att Niu Xiaoyu, en kinesisk student, blev förbannad på sin pojkvän och åkte till denna.. lesbo-stad.
Om detta ens skulle vara sant, hur fan har Sveriges befolkning kunnat missa det här i nästan 190 år? 
Inte ens Claes Bertilson, som är talesman för Sveriges Kommuner och Landsting (SKL), verkar ha hört talas om detta, vilket låter helt galet. Han om någon borde ju veta vad som föresigår, eller?
Dessutom säger ju artikeln, som du för övrigt kan läsa här, emot sig själv. Eller så är skribenten bara slarvig.
Jag tror knappast att ett "ställe" med 25 000 pers skulle kallas "litet samhälle".
Om detta dock vore sant, skulle politikerna jubla - 25 000 pers som borde betala skatt! Woh-freak'n-Hoh!

Något ännu sjukare än detta är vad som står på Wikipedia om staden:

"Chako Paul City
är en kinesisk myt om en stad i svenska Norrland som bebos av enbart lesbiska kvinnor. Nyhetsbyrån The Local rapporterade att 25 000 kvinnor bor i denna stad, vilket skulle göra den till en av Norrlands största städer. Det finns inget som tyder på att någon sådan stad finns. Det pratas om att det finns en man vid namnet "Göran (tolvan) Nilsson" som styr allt. Enligt Sara Eriksson så har hon varit en del av Chako Paul City men slutade för dom hade problem med incest."

Jag menar.. en stad på 25 000 lesbiska kvinnor. Hur i helvete kan dom ha problem med INCEST!?
Bara jag som inte förstår det eller?
Incest handlar ju om sexuella handlingar mellan personer av blodsband, och frågan är ju då,
om alla dessa kvinnor är lesbiska, hur kan dom ha sånt problem med just incest?
Utan män skapas ju inga fler kvinnor, och om en lesbisk kvinna mot fömodan skulle bli gravid och föda en son i detta påstådda samhälle, skulle då denna kvinna och son bli bannlysta, eller hur funkar det?
Med tanke på att man som man blir "halvt ihjälslagen" om man kommer in i samhället/staden, så borde man ju inte heller få föda en son. Däremot, om alla lesbon gav sig ut och blev på smällen och födde en dotter, som växte upp och blev lesbisk, jodå, då skulle det funka - i teorin. Jäävlar vad incest det skulle bli då.
Dock tror jag knappast att det är något som skulle hända.
Det här är ju sjukheten själv..

För att poängtera så är jag absolut inte emot homosexuella, lesbiska eller bisexuella på något sätt.
För mig får man vara precis vad man vill utan att bli dömd. Det tror jag visserligen ni förstod efter mitt senaste inlägg där jag gjorde tummen upp för den fantastiska Lady Gaga och skrev "More gays to the people!"
Dock är den här "nyheten" för sjuk för att inte diskuteras.
Vad tycker ni om saken?




Kommentarer
Postat av: Thobbe

Den är alldeles för sjuk för att inte nämnas, mkt bra text ;) kunde knappt gjort det bättre själv :D

2009-10-10 @ 04:06:41
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Haha. Helt sjukt.

2009-10-14 @ 15:41:58
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Uppdatera din blogg lite mer

2009-10-16 @ 10:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0