Spending my time..

2009-05-12 | 19:25:27
Seriöst..  WHAAAAAT!?

Kan ju säga att jag höll på att dö av skratt när jag såg det här. Vilka konstiga människor det finns!
Jag menar "Heey, ska vi bryta oss in här och spruta hela rummet med ketchup!?"
"JAAAAA, VI GÖR'T!"



Now, enough about ketchup. Det är ju trots allt tomat, hur intressant är det på en skala tycker ni?


Mitt liv rullar totalt på som vanligt:

*  VAKNA!
* Jobba.
* Laga mat.
* Ha tråkigt.
* Försöka ha mindre tråkigt.
* Inse att jag fortfarande har tråkigt.
* Ge upp och fortsätta ha tråkigt.
* Sitta vid datorn och inse att det också var tråkigt.
* SOVA!

Kort och gott, JAG MÅSTE SLUTA HA TRÅKIGT!
Tips, anyone?

Seriöst, vad gör man i en stad som Köping liksom? Finns inget att göra, och kommer man på något att göra så vill ingen annan göra det, eller så orkar dom inte, eller så bara ..mööööh!

Det här var inget roligt inlägg, men det här är ingen rolig dag heller..

Jag och Johan har våran ettårsdag idag, men kan inte vara med varandra.. SUCKS, BIG TIME!

Well, nu ska jag fortsätta ha tråkigt! 
HALLELULJAH!

Kommentarer
Postat av: J

Haha. ja det är inte lätt när man har så tråkigt. hade jag bott närmare hade vi kunnat tråka tillsammans ;) brukar med ha såna dagar. aja.. ha en bra kväll=)

2009-05-14 @ 19:37:19
URL: http://jmf82.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0