Såå trött!

2009-03-27 | 18:23:35

Nu har jag jobbat en heeel vecka från 08.00 - 17.00. Fyfan vad trött man blir!
Men ah, inte konstigt när man inte är van att vara vaken så länge om dagarna :P
Har iaf dragit in 5500:- på jobbet, under 3 ½ dag, och det är rätt jävla bra!
Min chef sa att jag har stora chanser att bli en toppsäljare och för att få stanna kvar och få fast anställning.
Hannah glad? - OOHJA!

Älsklingen kom och hämta mig när jag slutade på jobbet idag, och så gick vi och åt på en SINALESTULANG!
Gott som as var det, men dyrt som as var det också! Hon platade svenskla, mycklet dlumt!
Sen gick vi till Hemköp och handla lite, och sedan gick vi hem.

Ikväll blir det att dricka lite,  hänga med Degen och folket, förfesta lite och så, sen dra till Hantis (krogen) och se när
Mexxi & Si-Kret röjjer satan på scen! :D

Jaja, får väl skriva någon mer gång, om jag orkar!

Ciao!

Tyvärr blev det inget krogen, men däremot låg vi hemma och myste, och det funkade utmärkt!
På lördagen åkte vi hem till Malin & Namir och drack, åt god mat och snackade med folket.
Helt underbar kväll!
Tack dudes <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0