För lite sömn, men pigg ändå!

2009-03-04 | 08:11:17
Ja, jag vet, jag är fruktansvärt dålig på att uppdatera min blogg.
Ärligt talat vet jag inte varför heller.

Har iaf varit vaken sedan klockan fyra imorse, utan förmåga att somna om igen.  Men pigg som tusan ändå!
Har precis ätit frukost och tränat en stund, och skall snart släpa mig in i duschen och gör mig klar inför UK.
Efter det blir det att gå till Apoteket och köpa avmaskningsmedel till fettona (dom lär inte bli glada!) och sedan handla mat åt både dom och mig. Fast egentligen borde dom banta..! Fetare katter får man leta efter!

Efter det skall jag hem, laga mat, och städa hela lägenheten, tro mig, det kan behövas det med!
Vad det blir för mat har jag dock ingen aning om, har småfunderingar på örtmarinerad fläskfilé med bakpotatis och grönpepparsås! Men men, får se vad som hamnar i magen sen!

Efter det blir det att träffa Sofia, och diskutera om vad som händer i helgen <3

Nu skall jag slänga mig själv in i duschen!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0