Ung Kompetens

2009-02-04 | 11:05:46
Jag är verkligen dålig på att uppdatera min blogg, varför har jag dock ingen aning om.
Kan kanske bero på att jag inte vet vad jag skall skriva, eller kanske inte har något att skriva om, eller så är det helt enkelt så att jag bara är för lat för att skriva.
Vad det än är så skall jag försöka bättra mig drastiskt!

Hur som helst, såg jag på Vakna med The Voice idag, och Kenza var där.
Helt underbar tjej, och en stor inspiration till både mig och andra ungdomar.
Jag hade byggt upp någon form av förväntan hur hon skulle vara, då jag aldrig sett henne förutom på kort, eller hört hennes röst osv. Det är alltid kul att se någon vars blogg man följt i ett år.
 Det mysigaste med Kenza var att hon är lite smålik mig på sättet, säger "bah, liksom" osv.
Var iaf underbart att äntligen få se henne och känna henne lite bättre.
Och fast att hon själv säger att hon var nervös, så skötte hon sig jättebra!

Nu skall jag springa in i duschen en snabbis och fixa mig innan jag skall iväg till Ung Kompetens och prata med Pål om hur min planering skall se ut framöver, då Amanda slutar. Tråkigt nog.
Hoppas jag inte får någon muppig socialtant som stinkar parfym och skallrar löständer nu, haha!
Skall försöka skriva lite mer senare, om jag kommer ihåg, och har tid.

So long!

Kommentarer
Postat av: Leia

Det händer det där med att man inte vet vad man ska skriva.

2009-02-04 @ 13:34:54
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: MalinCaarné - Kristianstads fashionista

kul å läsa din blogg, följ gärna min med :)

2009-02-04 @ 13:40:06
URL: http://faaashionista.blogg.se/
Postat av: Jackeline Perez

god morgon tjejen! puss

2009-02-05 @ 10:23:48
URL: http://perezjackeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0