Promenad med Rebecca och fika.

2009-02-05 | 23:04:27
Puh, det blev en bra runda för mig idag.
Gick ner till stan och mötte en ARG Rebecca, som gick och muttra om att hon glömt sitt legg och banken inte ville godkänna ett uttag om hon inte hade det med sig. 
Vi går hem till henne och hämtar legget, tillbaka till stan (puh..) in på banken, tar ut pengarna, in på nästa bank och sätter in pengarna, går till hemköp och köper baguetter, paprika och philadelphiaost och går sedan hem till Rebecca igen. (PUST!)

  Väl hemma vid henne kokar vi kaffe och gör mina supergoda baguetter med philiadelphiaost, paprika, gurka, sallad och skinka (YUMMY!) och sätter oss ner och slöar.
Tanken med dagen var att vi skulle gå en lååång promenad och ta med oss kaffet och mackorna ut, och ta lite kort, men efter våra runda runt till banker, hit och dit och här och där, så tyckte vi att det räckte med promenad för vår del.
Dock hade jag en kilometers väg hem också, morr!

Senare noppade jag hennes ögonbryn, och jag säger då det, JÄVLAR vad fin hon blev!
Jag är nästan stolt.. eller, jag är nog lite stolt, hihi.
  Men dagen var mysig och på hemvägen ringde jag älskling och tjöta lite, som vanligt hade jag inget vettigt att säga, men han älskar mig ändå, konstigt nog, haha!

Nu sitter jag dock och funderar på varför min dator är så störd som den är, den totalt VÄGRAR att starta msn vissa dagar, och ibland stänger den ner internet (på tal om det, ctrl+a och sedan ctrl+c), bäst att kopiera allt jag skriver så inte den får en sån där tanke igen likt "Haha, nu sitter hon och skriver ett blogginlägg, så precis NU ska jag stänga ner internet så hon får skriva om allt, MWOHAHAA!" 
Suck.. jag lovar att min dator har övernaturliga krafter och planerar hur den skall döda mig på, och överta min kropp för att sedan överta jorden!  Jösses.

Ja, jag vet, mina tankar är flippade, men jag är född sån!

Undrar om man skall ta och göra en stor kopp vaniljté och lägga sig i sängen och mysa med katterna?
Det låter ju inte direkt motbjudande, hehe.
Mja, så blir det nog!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0