Dagens mat

2011-12-10 | 01:15:18
Idag får ni stå ut med ett bildlöst inlägg, eftersom jag inte åt frukost och middagen serverades på bortaplan.

Frukost
Var inte ett dugg hungrig på morgonen, så det blev en kopp thé - med grädde såklart!

Lunch
Gårdagens middag, fisksoppa med saffran

Middag
Ikväll var vi bortbjudna på finkalas hos svärfar som fyllt år, så det blev tacos alá svärmor! Gott gott :)


Något kul som hände idag var att en av de matbloggare jag följt under en lång tid kommenterade och ville ha mitt recept på fisksoppan jag gjorde igår, så det kommer upp under morgondagen!
Jag läser så otroligt många bloggar om mat, och nu har jag äntligen tagit tag i min hemliga dröm - att själv blogga om mitt intresse och få dela med mig av mina recept och tankar. Det här känns som början av något riktigt, riktigt kul!

Kommentarer
Postat av: anna

hej :) dexter är ren rasig och kostade 14.000 men fick bet 2500 i förskott som paxavgift så att säga :)

2011-12-10 @ 02:09:35
URL: http://dobermannanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0