.

2010-02-11 | 02:24:40




Lovade visserligen er ett inlägg igår, men för mig är det fortfarande igår, fast att klockan är över tolv.
Så.. tyst på er!

Dagens tummen ner/upp handlar om vad vi fick stå ut med och vad vi tackar för under 00-talet.
Så kallade no no's och yes yes yes'es!





Foppatofflor, några av de fulaste, men dock bekvämaste skor man kan ha på ett par fötter!
Eller en fot, om man nu tycker det är skoj..
Dessa skor är förbannat jävla sköna och väger lika mycket som en fis i rymden, vilket har gjort att hela världen går runt med dessa fula jävlar på fötterna.. tyvärr.
De borde förvisas till arbetsplatser inom typ vården och sjukhem, för vackra är dom fan inte!





Färgade snoddar på byxben, något som världen lätt kan klara sig utan. Vad fan tänker ni som sätter dom på benen med? Ingenting förmodar jag. Det är fruktansvärt fult och inte ens praktiskt.
Snoddar är till för att ha i håret, HÅRET!






Truckerkeps
, något som absolut inte borde få vara tillåtet att användas om du inte är en fet lastbilschaffis i nätbrynja som ändå inte ska träffa befolkning på många långa timmar, eller är en bonde. Bönder är okej, dom vet ändå inte bättre än så.
Jag säger som Snook: "Ta av dig din truckerkeps, lystring! Ta av dig din truckerkeps, yes!"
Ta av den för helvete, och bränn skiten!



Shutter shades, som ta mig fan är det dummaste jag någonsin sett. Vad tänkte klappmongot som designade dessa med? Allvarligt, ska man gå omkring och se ut som en spyfluga och dessutom vara halvt blind, är det mode? Kan tänka mig att man får en riktigt sexig bränna efter några timmar i solen också.. dumbass.





För att komma till mitt sista tummen ner säger jag bara: VARFÖR!?






Nu till de lite bättre sakerna som kommit under 00-talet, och som jag hoppas kommer stanna!




Stora mysiga halsdukar, som man bara kan mysa ner sig i och vira sjuttio varv runt halsen när man ska gå utomhus i kylan. Sånt gillar vi! Både snyggt, varmt och inne!




Skjortor på tjejer, både inne, bekvämt och jävligt snyggt. Finns i en miljon varianter och stilar, vilket också gör att man aldrig tröttnar. Gärna stora skortor i ett härligt mönster. Underbart, underbart, underbart!




Mönstrade strumpbyxor, något av det bästa som kommit ut. De är både snygga, och de kan liva upp en annars ganska simpel outfit till höga höjder! Finns i brutalt många mönster och färger, och sånt älskar vi!





Nitarmband, som är min senaste favorit och även mitt senaste köp. Helt sjukt snyggt och en superbra accessoar att bara slänga på sig. Dock skall dessa inte användas med hundra tusen andra nitade atteraljer, det räcker med ett armband eller två, så är saken biff!




Kommentarer
Postat av: Therese

Helt rätt !

2010-03-19 @ 13:39:56
URL: http://theresecrona.bloggproffs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0