Blogg.se har en ny app.

2013-09-09 | 21:38:00
Ja, efter mycket om och men så har blogg.se äntligen uppdaterat sin app. Det var då inte en minut för sent. Sen tidigare appen gick knappt att använda, och den hade noll funktioner om man jämför med den nya. Jag hoppas att den håller vad den lovar, för isåfall kommer det definitivt bli mer inlägg här. Skrev ett på tåget imorse men allt försvann när telefonen ringde. Morr, nytt försök nu då. 
 
Det jag saknar med appen är att kunna välja vilken storlek man lägger upp bilderna i. Jag anpassar alltid mina bilder till hur bred blogg jag har, i nuvarande läge 700. Lägger jag in en större så sticker bilden ut utanför själva inlägget, och det är ju inte så snyggt.
 
Idag har jag i alla fall varit i skolan och haft lektion i bland annat näringslära. Ett av mina favoritämnen. Det är fantastiskt hur omedveten man är (även om jag har ganska bra koll sedan innan.) Visste ni tex att det konsumerades ca 90 liter läsk per person under 2009? Det är som att äta 9000 sockerbitar. GÖTT! 
Imorgon ska vi rensa och filéa fisk, vilket jag ser fram emot. Min morfar har ju lärt mig allt jag kan, så jag borde briljera i köket imorgon, hehe. 
 
Igår hade vi städdag i bostadsföreningen vi bor i, så vi som är unga och pigga fick beskära träd. Himla kul men rätt jobbig position att stå i två timmar. Tänkte dela med mig av en bild på bröderna Sirby in action, så får vi se hur bilden blir från appen också. Blir nog bra det här! 
 

Kommentarer
Postat av: Emilie

Hej!

Vi har uppmärksammat din blogg tack vare kvaliteten på dina goda recept. Vi skulle bli jätteglada om du ville gå med i hittarecept.se så att vi kan länka till din blogg.

Hittarecept.se är en sökmotor som samlar recept från de bästa svenska bloggarna och sajterna. Flera hundra bloggar har redan gått med och dragit nytta av den trafik vi skickar till deras sajter.

För att gå med behöver du bara följa länken här: http://www.hittarecept.se/ga-med-i-matbloggstoppen

Med vänlig hälsning,

Emilie
Hittarecept.se

2013-09-12 @ 16:18:40
URL: http://www.hittarecept.se
Postat av: anna

finaste <3 jag e så glad att du finns i mitt liv. älskar dig glöm aldrig det, du är det viktigaste i mitt liv. puss love and massa hugs

2013-09-17 @ 01:47:34
URL: http://www.nattstad.se/annathelin
Postat av: paulina

Får nog uppdatera den då :))

Svar: När jag skrev inlägget så funkade inte funktionen att ändra bildstorlek osv, men sen uppdaterade dom den. Nu är den jättebra :)
Hannah

2013-10-29 @ 07:29:07
URL: http://diybypaulina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0