Lazy Song (Bruno Mars)

2012-09-11 | 17:09:36
"Today I don't feel like doing anything, I just wanna lay in my bed."
 
Lite så känner jag idag, lusten och orken att göra någonting är som bortblåst. Så därför har jag inte gjort speciellt mycket idag. Har helt enkelt ingen ork i kroppen. Vädret får en inte direkt att vilja jubla heller.
 
Har iallafall nyss tränat, så sitter här och pustar ut en stund innan jag beger mig mot duschen.
Nästa vecka däremot blir det full fart, då jag ska på möte med studievägledaren igen, samt på förhandling vid facket. Hua. Jag är så nervös inför vad dom kommer ge för 'dom'. Förhoppningsvis så lär jag få mina pengar ganska snart, det börjar bli kämpigt att få skjuta fram räkningar och att leva två personer på en lön. Vill inget hellre än att kunna inkassera lite till hushållet igen, och jag längtar so bad tills det här är över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0