Nya recept på gång!

2012-01-17 | 15:16:04

Under senaste dagarna har jag fått betydligt fler läsare, vilket är jättekul!
Därför hälsar jag alla nya läsare välkomna till min sida, och hoppas att ni hittar någon kul läsning, och framförallt goda recept! Jag älskar att laga mat och baka, så det har blivit en hel del sånt på bloggen numera. Om min blogg växer mer och mer så planerar jag att skaffa en blogg endats för mat och bak, det vore ju superkul!

Senare kommer det bland annat ut ett recept på ratatouille och på min falukorvsgratäng med blomkålsmos!
Låter väl inte helt fel, eller hur?

Uppdatering - Kom på att jag inte har ett kort på min ratatouille, så lägger ut ett recept på min korvstroganoff sålänge.
Gratängen får vi ta en annan dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0