En uppdatering

2012-08-14 | 15:20:59
Sedan sist har mannen min haft 2 veckors semester hemma, som spenderades mest genom att vi latade oss. Sedan begav vi oss ner mot Ullared för att där möta upp mamma och lillebror och spendera 2 härliga dagar i stugbyn och göra av med flera tusen kronor på saker vi egentligen inte behövde. Yeay!
Dessutom blev vi filmade när vi köpte fryspåsar, med frågan om vad vi skulle använda dom till.
Min reaktion var ungefär denna "Det heter väl FRYS-påsar, så FRYSA saker?"

Efter Ullared var det dags att bege sig mot Göteborg och vandrarhemmet i Kviberg. Trevligt vandrarhem, men med ganska bristfällig information vid ankomsten. Men vi var glada ändå.
Begav oss sedan till Universeum och tittade på djur och travade runt där några timmar, åt god mat och avslutade dagen med att Thobias åkte till Ullevi för att möte upp Kenth, Danne och Jocke och se Manchester United vs Barcelona, och vi åkte tillbaka till vandrarhemmet, duschade och spelade spel.

Nåväl. Liseberg. Jag åkte allt läskigt som jag hade lovat mig själv att inte åka, bland annat Atmosfear. Jag dog lite där uppe, speciellt när sitsen släpptes och jag dundrade mot marken och trodde livet skulle vara över. Men tydligen överlevde jag med hjärtat i halsgropen. Och det var väl tur det.

Här är lite random bilder från resan:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0