Någon tjatar om uppdatering..

2011-02-13 | 19:23:10

..så det är väl bäst att ge mig sig, eller vad säger du Nathalie? ;)

Uppdateringarna har blivit lite glesare igen märker jag, mycket pga att vi är mitt uppe i en flytt, så det är mycket som skall göras, fixas och tänkas på. Än så länge är det fortfarande myyycket att göra. Slipa möbler, måla möbler, bära grejer, sortera grejer, slänga grejer, spara grejer, kolla igenom pillimojs och massa sånt, ni förstår, eller hur?

Eftersom det är ett par stycken som undrat var det är vi flyttar till så kan jag meddela herrskapet (och fruntimrarna) att vi flyttar till en jättefin 2a (som egentligen är en 3a) i centrum av Köping. Inflytt är 1 mars, men vi hade turen att få nycklarna redan 1 februari. Det kommer bli såå mys när det väl är klart :) Bilder kommer ju såklart när allt är klart, kan även visa bilder på vår pissiga lilla 1a vi haft innan, om ni vill?

Hur som helst har jag idag lagat en sjukligt god thaiwook, som MÅSTE göras igen!  Tror jag förvånade mig själv där, så god var den. Är ni sugna på receptet så ger jag gärna ut det :) Efter maten fixade jag ihop en äppelpaj med kanel och mandelmasselock, som skall ätas lite senare med glass/vaniljsås. Har inte riktigt bestämt mig än för vad jag är sugen på.
Vilken är er favoritpaj/bakverk?

Senare under kvällen ska min karl se på fotboll (hör ju verkligen till ovanligheterna, höhö) så jag slänger nog kanske upp ett filmtips eller så, kanske slänger igång en film själv, isåfall får ni filmtips imorgon istället!

Nej, päppelpajen väntar på mig, no time to entertain!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0