20 dagar till julafton!

2011-12-02 | 18:51:09
Nu har jag äntligen gått igen vad jag skall göra för julgodis i år.
Som dom flesta vet så älskar jag att baka och pilla i köket, och julen är en av de bästa årstider jag vet, för då FÅR man baka massa godis utan att ha dålig samvete, äta ton med julskinka och njuta av allt möjligt med saffran i. Hur kan julen INTE vara den bästa årsitden på året liksom?

Det här är lite av det som kommer tillverkas i mitt kök denna jul:

~ Saffransbiscotti
~ Snickersbollar
~ Vit chokladtryffel
~ Saffransbullar
~ Tomtefudge
~ Wienernougat
~ Lemon Cest Cookies
~ Kanelstänger
~ Julbröd
~ Inlagd sill


..och så lite till som skall ges bort i julklapp, och sånt kan jag ju inte skriva här.


Kommentarer
Postat av: Svärmor

Säger bara en sak "MUMS"! :)

2011-12-02 @ 22:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0