Dag 01 - Om mig

2010-11-23 | 22:15:56

Mja, jag kan ju börja med att säga att jag är hemskt dålig på att hålla mina löften angående att blogga, men det har ni kanske redan märkt? ;)

Hur som helst så är jag döpt till Hannah Victoria Klasson, och förutom Hannah så kallas jag även Hannah-panna kaffekanna (dumma mamma) och Hannis Pannis, men lystrar även till Babe ;) Jag är 21 år gammal enligt mitt födelsebevis och vad jag vet om så blir jag bara äldre med åren! ( Hujedamig!)

Sedan i November 2007 så är jag bosatt i Köping, men är född och uppväxt på Gotland, där jag alltså har hela min tjocka familj och släkt, som jag försöker hälsa på med jämna mellanrum. Just nu bor jag i en liten trång och tråkig etta med min pojkvän Thobias, men om inte alltför länge så hoppas vi på att kunna flytta in i något större. Om vi inte skall bli tokiga på kattskrällena vi har så är det nog en bra idé :P

För tillfällen går jag en utbildning inom Service, som är klar i April 2011. Dock lockar det mig att istället arbeta och tjäna pengar, men en utbildning hjälper ju till längre fram!

Som person skulle jag nog säga att jag till viss del är väldigt vuxen, och till viss del väldigt barnslig. Eftersom jag ofta fick laga mat till mig själv då mamma jobbade, och ofta har tagit hand om mina småbröder så lär man sig ta ansvar ganska tidigt, och jag fick inte ta min tid för att vara barn, vilket lett till att jag då och då är väldigt barnslig och utför rå-balla sporter som snöbollskrig, kuddfighting, pussmaraton och mjölmylning!

Några intressen jag har är att fotografera, skriva och att baka (oväntat att det kom va?), och nu när julen närmar sig så kommer det bli mycket av det senaste! Jag får ofta höra av både Thobias och vänner att jag lagar god mat och bakar väldigt gott, och det värmer verkligen!

Nåja, det får räcka om mig. Om det skulle vara något ni undrar över så är det ju bara att fråga. Nu skall jag gå och pussa på min karl!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0