Detta fält måste fyllas i

2010-10-14 | 18:13:35
Har precis gjort gjort iordning och ätit tonfisksallad och vitlöksbröd, sjuukt gott!
Var verkligen länge sedan jag åt det. Kan bero på att det var det enda jag åt under en viss tid förut, haha.

Thobias jobbar som vanligt, så för min del så blir det nog att träna och sedan kolla på film. Igår städade jag hela lägenheten och gjorde blåbärspaj (som för övrigt blev galet god) så jag har ju inget jag kan städa heller. Då är livet inte lätt, när man inte har något att STÄDA! Jösses.. jag kommer börja bli kallad hemmafru-Hannah :P 
  Jag kanske borde slå mig ihop med hemmafru-Madeleine (som äger den andra bror Sirby) och strejka? Höhö, det vore allt kul att se hur bröderna Sirby skulle klara sig utan oss, för jag har mänligen hört att hon är en jäkel på att laga mat, precis som jag alltså! ;)
Madde, vad säger du, ska vi?

Nej, om jag skulle gå ut och baka något kanske.. för ovanlighetens skull liksom.
För baka händer det ju aaaldrig att jag gör.. ever.
(Och jo, min mamma har lärt mig att det är fult att ljuga.)

Kika in lite senare för ett nytt filmtips och/eller lite livsåskådning alá Hannah!




Hur gott!? :D


Kommentarer
Postat av: Klaggen

Livsåskådning låter bra :D. Och filmtips är också trevligt ^^. Ser fram emot det :D

2010-10-15 @ 16:27:26
URL: http://klaggen.blogg.se/
Postat av: madde

Ja, jag bakar och grejar jag med. Det hann jag aldrig med när jag jobbade och jag tycker det är riktigt kul nu när jag har tid :-)



Haha här är det faktiskt alltid jag som är hungrig och ska ha mat så någon strejk blir det inte. Danne är som en grottmänniska och skulle klara sig utan mat i flera dagar om det vore så ;-)



2010-10-17 @ 16:59:18
URL: http://madeleinehedquist.blogg.ses
Postat av: Neha

oh, mums:D

2010-10-20 @ 18:36:10
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0