Det går bra, kompis det går bra.

2010-06-02 | 07:52:06
Godmorgon!

Eller ja, god och god, här vaknade man 05.45 och stressade upp för att äta frukost, duscha, plocka ihop grejer och bege sig till tågstationen. Halvvägs dit inser jag att jag börjar 10.30. UFF! Men så kan det gå, upp kom jag iallafall!

Sen sist så har det hänt en hel del kan jag tala om.
Var ju iväg och fikade med mina svärisar, och kladdkakorna blev både godkända, och tillslut uppätna. I söndags var jag där och fikade igen, eftersom det var mors dag, och fick då även träffa min kära svåger och hans flickvän. Mycket trevligt!

I torsdags var jag och älsklingen i Västerås, då jag skulle på två jobbintervjuer.
När vi ändå var där passade vi på att först ta en fika med Lizz, och sedan haka på hem till henne och Robin för att se deras lägenhet, och sedan ta sällskap till Max.
Åhjo, är man i Västerås så måste man äta på Max. Iallafall om man är där så sällan som jag är.. Men, nu kommer jag vara där varje dag, för jag fick jobbet!
Finns inget annat att säga än: FAN VAD JAG ÄR BRA! Hehe.

Imorgon ska jag luncha med Angelin på stan, vilket kommer bli riktigt kul då vi inte kan/hinner ses så ofta. Men nu när båda är i Västerås om dagarna så blir det ju inga problem :)

Nej, om man skall göra något vettigt kanske..?
Eller så kan jag ju faktiskt vara grymt lat och "ta igen mig lite" innan jag skall gå 1,5 km till tåget, höhö. Grymt lat.

På tal om lat så var det ett ord som inte fanns i min ordbok igår.
Igår var min första arbetsdag, och natten var utan sömn, vilket ni alla vet leder till överskottsenergi x2000. Så när jag kom hem efter jobbet städade jag lägenheten, tvättade maassa kläder och lyckades färga mitt finaste påslakan rosa.. :/ Saker man har tvättat tidigare SKA inte färga av sig. Men men.
Sen lagade jag mat, och var ute och sprang en sväng, så runt kl 00 var jag som levande död.
På ett ungefär iallafall.

Det enda jobbiga med att jobba är att jag nu kommer sakna min älskling ännu mer än vanligt om dagarna, bara för att jag vet att vi är ännu fler mil ifrån varandra, och att han kan ligga och mysa i sängen hur länge han vill, medans jag måste sitta och prata med massa gubbar hela dagarna, haha.



Färdiga, garnerade kladdkakor. Erkänn, ni vill ta en tugga?

Nej, vettigt var det ja..

På tal om vettigt så har mina katter kört rally hela natten och väckt mig sjutton gånger.
Det, är INTE vettigt. Men mina katter är inte heller dom mest vettiga.. men välppfostrade som fan är dom. Usch, vad jag ljög nu. Aja-baja Hannah!

Nej, vettigt nu. Vettigt.


Kommentarer
Postat av: Klaggen

Woah! Grattis till jobbet :D!

Och kladdkakorna såg sjukt goda ut O_O..

2010-06-06 @ 21:56:50
Postat av: Sajk

Grattis till jobbet! =) Vad är det för jobb då man sitter och snackar med en massa gubbar ;)

En annan sak... om du inte visste det! Så är rosa den finaste färgen! =) Så du ska inte vara ledsen! =)

2010-06-16 @ 23:44:10
URL: http://ganehed.blogg.se/
Postat av: Hannah

Tack! Det är som telefonförsäljare, men det är grym provision, så gäller bara att sälja som tusan nu! Haha, aldrig, jag hatar rosa :P

2010-06-19 @ 04:15:30
URL: http://kajalpennor.blogg.se/
Postat av: anna

give me..jag är äckligt sugen :P

2010-08-17 @ 18:25:55
URL: http://dabrunette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0