New shit, new me.

2008-12-17 | 01:22:00
Bara för att det är så jävla populärt med bloggande numera tänker jag starta en.
DONE!
Fyfan vad cool jag är!

Denna blogg kommer jag skriva i då jag får mina tankar och funderingar, dom som sätter sig fast lite starkare.
Så det lär ju bli då och då, när jag får känslan av att jag måste blogga, måste få ut känslorna. Hej och hå.
Det som kommer finnas här är mina tankar och funderingar, tycken och minnen.
Det är inte meningen att någon skall ta illa vid, för det är endast mina tankar jag vill få ut.
Det är MIN blogg, så jag skriver vad jag vill egentligen. So hush!

Jag vill också poängtera att det jag skriver ofta är relaterat till mitt sinnestillstånd och känslomood.
En arg Hannah skriver arga saker, medans en förtvivlad Hannah skriver förtvivlande saker.
Get the point, huh?
Om du finner något (rent ut sagt) åt helvete.. tråkigt för dig!
Det är fortfarade mina känslor och enbart mina. Jag är ingen domare och jag dömmer ingen.
Men jag har fortfarande rätt att tycka till.

Men så kommer det att se ut iallafall.

Enjoy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0