Tonfisksallad

2012-09-12 | 18:53:04
Jag tycker det är så jäkla svårt att komma på rubriker när det inte är mat jag bloggar om. Då är det liksom lätt att bara skriva den mat man lagat och är bild på. Men annars, blä för rubriker!
 
Idag känns min hals som ett rivjärn, jag fryser konstant och energin är på noll. Orkar.inte.bli.sjuk. Ska ge mig tusan på att träna, sen tänker jag dö i soffan tills Thobias kommer hem.
 
Här har ni en gammal bild på tonfisksallad, som är jäkla gott, och dagens middag!
 

Kommentarer
Postat av: Klaggen

Rubriker är bra grejer :). Jag brukar ofta skriva dom sist, när jag nu har sagt det jag ville säga. Och ibland kan det då komma fram en rubrik som tillför och till och med ändrar hur man ser på texten nedan. Rubriker kan vara ett kraftfullt verktyg :D

Svar: Så brukar jag också göra, men ibland står det still i mitt huvud. (Rätt ofta det händer faktiskt) ;)
Hannah

2012-09-13 @ 00:15:13
Postat av: anna

ahaaa hur gör man då? kan du maila mig på [email protected] och berätta :D

Svar: Självklart, jag mailar dig!
Hannah

2012-09-14 @ 00:13:38
URL: http://thellanz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0