Ibland blir man glad av något litet

2011-10-07 | 19:54:14
Har en vän som jag nyss fått tillbaka kontakten med, och trots att jag flera gånger frågat om vi skall ses på en fika eller så, så har hon inte haft tid. Efter ett par gånger har jag börjat fundera på om hon ångrar att vi tog upp kontakten, och kanske inte vill umgås med mig ändå.

Ikväll frågade hon mig om vi skulle ta en bowlingrunda med karlarna nästa helg, och bara att hon frågade gjorde mig så himla glad. Jag hade alltså ingenting att oroa mig över! Jag har saknat henne, hur mycket som helst. Alla bråk vi haft och alla gånger vi sagt saker till varandra har jag lagt bakom mig nu, nu är det här och nu som gäller, och jag känner på mig att det kommer bli annorlunda den här gången. Vi är båda mycket vuxnare nu, och nu kan vi ta en diskussion istället för att bråka (förhoppningsvis iaf.)

Jag har saknat dig, Pekka Heino ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0