Underbar helg!

2011-05-02 | 20:59:45

Jag tror jag lägger ner det där med 30 dagar, det fick mig inte att orka skriva mer iallafall.
Dock så har jag en del att göra om dagarna nu, jobba, träna, laga mat och umgås med älsk, så det är inte alltid man har tid att ta en stund framför datorn för att uppdatera bloggen. Jag förstår inte hur dom stora bloggerskorna hinner med att uppdatera ett tiotal gånger om dagen? Nåja..

Helgen har varit helt galet underbar, och som jag misstänkte så kom min familj och överraskade mig på min födelsedag i lördags! Dom är fan galna! Och vilka presenter sen! Jag är så otroligt nöjd med alla presenter jag har fått, och att alla ville komma och fika och hälsa på! På söndagen blev det en sväng till IKEA med familjen och älsk, och även om det var lite tjafs här och där åt vilket håll vi skulle gå och vad vi skulle titta på, så blev det en fantastisk dag som jag inte kommer glömma på länge! Att dom kom upp hit efter att jag längtat i 3 års tid har verkligen gett mig lite ny styrka! Älskade, tokiga familj <3

Blev tok-inspirerad inne på IKEA, känns som om jag hittat mitt 'jag' gällande hur jag vill bo, och det börjar synas i lägenheten nu också, det gillas! Dock så kanske det blir en flytt inom någon månad, men hey, inredning är inredning och kan göras anywhere :) Känns iallafall skönt att ha kommit iordning i lägenheten, jag mår så mycket bättre när allt är fint och ordnat hemma. Det kommer bli så bra sen när man kan köpa alla möbler man vill ha också, och verkligen inreda det helt som man vill. Jag längtar efter flytten redan!

Thobias har varit underbar hela helgen och hjälpt till och städat och plockat undan efter alla gästerna, och varit sådär supermysig som han bara är ibland. Tack för all hjälp älskling <3

Nu kommer han snart hem från sin käre bror, så ska fixa iordning lite té tills dess, eftersom vi båda börjar få ont i halsen och jag haft feber hela dagen. Mys <3


Kommentarer
Postat av: Carina Svärmor

Roligt att få träffa dina föräldrar och som vanligt var det väldigt gott! :)

2011-05-03 @ 17:01:03
Postat av: Rebecca

Jag gör tyvärr inte designer för tillfället :)

2011-06-10 @ 08:09:26
URL: http://rebeccagidlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0