Dag 06 - Min dag

2011-01-22 | 17:46:46
Som jag skrev i första inlägget så är jag ganska värdelös på att uppdatera min blogg, hehe..
Men nu kommer iallafall ett litet inlägg, rätt ointressant, men ändå!

Min dag började med att jag som vanligt vaknade bredvid min Thobias, sedan vart det frukost och lite mys innan han skulle åka iväg till Thompa och kolla fotboll. 
Vilken nörd han är, eller hur? ;P

Skulle ha haft min fina vän Johanna här, men det får bli en annan kväll. Jag har bestämt mig för att göra semlor på måndag, så då hoppas jag hon kommer över en sväng och mumsar!

Sedan har jag suttit och pratat med min kära vän Anna en stund på facebook,
så himla gullig tjej! :)

I övrigt så går Gibson runt och skriker som en stucken gris, tror han har vårkänslor.

Nej, nu ska jag fixa något att äta, och slänga på en film och längta tills älsklingen kommer hem!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: anna

min lilla baby sweetie :) du är underbart <3

2011-01-22 @ 18:02:58
URL: http://blacknalyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0