Dag 10 - Det här åt jag idag (igår)

2011-02-15 | 20:09:08

Jag gör lite som jag vill, det gör jag alltid, så jag ändrar helt enkelt dag 10 från "Det här hade jag på mig idag" till vad jag åt idag, eller ja, igår.

Eftersom det var alla hjärtans dag, och jag inte direkt känner att denna dag måste "firas" så blev det bara lite godare mat och lite välbehövt mys. Älsklingen var så mysig och kom hem med choklad och ett kort där jag på fredag skall få bjudas på mat och bio. Finaste du <3 Det här är vad vi åt:


Förrätt: Heta räkor på rostat bröd och salladsbädd



Varmrätt: Chili och paprikastekta räkor i tomat- och basilikasås



Efterätt: Äppelpaj med mandelmassetak och vaniljgräddglass


Alla recept finns att få om ni vill prova själva. Kan säga att det var riktigt gott!

Hur spenderade ni er alla hjärtans dag? :)


Kommentarer
Postat av: Klaggen

Du är helt enkelt kung på att laga mat xD.

Awesome!

2011-02-16 @ 15:50:17
Postat av: Syster

Pajen såg riktigt smarrig ut! Och förrätten såg väldigt proffsig ut, fast jag inte är en sucker för räkor precis.. :)du är duktig!

2011-02-17 @ 19:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0