Dagens mat

2011-12-13 | 21:08:38
Idag blev det varken frukost eller lunch.
Först var jag till läkaren och tog blodprov, detta görs såklart på fastande mage. Provet tog jag för att få se mitt kolesterol, resultatet kommer visas i bloggen om en vecka eller två. Straxt därefter gick jag till tandläkaren, blev ruinerad och fick äcklig-bläig-skit-bananlack, och fick således inte äta på 1-2 timmar. Men middag blev det iallafall. Sambon verkade väldigt skeptisk och ville inte alls ha, tills han smakade och sa att det var gott. Jag själv, som varken ätit eller gjort broccolisoppa innan, råder er att testa - för gud så gott det var!

Middag
Broccolisoppa med knaprig baconströssel



Om någon vill ha receptet så hojta till - så lägger jag upp det!

Kommentarer
Postat av: Pekka

Ge mig recept:D

2011-12-13 @ 22:07:47
Postat av: Emily

Laxlådan blev helt okej :) Hum, det känns rätt okej ändå.. har gått in i nån slags svettnings-fas och svettas heela tiden, fastän det är kallt liksom. Har också blivit extremt förstoppad och sötsugen!! Suck :P

2011-12-14 @ 10:23:25
URL: http://emilyohlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0