Policy att ha nöjda kunder, nej!
2011-08-15 | 18:18:08
GAH! Jag blir så förbannad på vissa företag, man kan ju tro att dom inte bryr sig om sina kunder för fem öre! Här beställer man grejer för 500 spänn, och förväntar sig ha varorna inom 3-4 dagar, och så har man inte fått dom efter 4 VECKOR! Och det finns inget telefonnummer till dom heller, har mailat dom 4-5 gånger men ingen respons. AAHH, dumarslen!!
Någon mer än jag som blir irriterad över såna här saker?
UPPDATERING, 31 augusti!
Fick svar ifrån företaget att det var konstigt att jag inte fått mina varor, och att jag skulle kolla så jag skrivit rätt adress. Tror dom inte att jag vet vart jag bor? :/
Fick även svar ifrån en ANNAN hemsida/företag att min order inte gått igenom.
Efter lite koll på nätet så visar det sig att TRE sidor har samma produkter och tro olika sidor. Lyckat det där.. sorgligt nog är dom de enda som säljer den produkt jag letar efter. Nåja..
Kommentarer
Postat av: anna
ja har aldrig vart me om de..men blir likt förbannat irriterad ändå
Postat av: Lindapauline
sv; haha coolt :D världen e liten :D
Postat av: anna
haha lät ju givande att få kuponger ;D
Postat av: natta
sv: tack gullet =)
Trackback