En månad, 4 veckor, 31 dagar, 744 timmar, 44640 sekunder..

2011-08-01 | 18:18:47


..kvar tills jag blir Arboga-bo!

Det känns otroligt skönt att vi äntligen har hittat en riktigt fin lägenhet i Arboga, och verkligen gör slag i flytten, som varit på tal i flera månader. Och vilken tur vi har som fick ta över hyresvärdens lägenhet, som både är ompysslad och har tvättmaskin! Ska bli otroligt skönt att kunna slänga in en maskin när som helst, utan att behöva springa i flera trappar upp och ner och boka tider hit och dit. Happy!

Känns väldigt bra just nu, och jag MÅR väldigt bra också!
Mycket är såklart pga flytten, men också att jag har börjat träna, och på så vis har mer energi (tro det eller ej!) för att göra andra saker, jag sover bättre på nätterna och min kropp mår bra, bara plus! Och om tre veckor har jag min efterlängtade semester, och då bär benen (eller rättare sagt; bilen) till Gotland och min kära familj! Jag kommer proppa i mig av mammas mat och vinna massa pengar på töntig bilbingo ;)

Nej, nu måste jag göra något, sprall i kroppen! :D


Kommentarer
Postat av: anna

mår du bra, mår jag bra <3

2011-08-03 @ 23:37:58
URL: http://backtoblackhair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0