Destination okänd

2011-08-07 | 18:08:58

Ja, som ni kanske sett på facebook så hade Thobias bestämt sig för att ta med mig någonstans,
och det enda jag fick veta var att biljetterna redan var införskaffade. "Jaha, bio" tänkte jag.
Men nej, då fick jag även veta att det tar 1,5 - 2 timmars bilresa dit. "Okej, Stockholm" täntke jag då. Nej, vi skulle inte till Stockholm. Kan säga att det snurrade en hel del i mitt huvud vid det här laget, och jag började fundera på om det var någonstans jag sagt att jag ville åka, som Cosmonova, Parken Zoo, Kolmården, Ullared osv..

Men ju fler jag bokade av på "nej-listan" desto mer förvirrad blev jag. Tillslut gav jag upp och ville inte veta. Men när det började närma sig slutdestinationen och en stor skylt med "Kolmården" dök upp så insåg jag att det var dit vi skulle. Jag har aldrig varit där så det var riktigt kul att äntligen få åka dit, och se alla djuren och ha en heldag med Thobias. Jag hade en riktigt bra dag, trots skavsår på fötterna och smått ont i huvudet av värmen. Tack min fina fina älskling för igår! <3

Bilder kommer!

Kommentarer
Postat av: anna

tur att du inte stötte på J höhöhö ;) så mysigt att han tog dig dit ändå :D

2011-08-08 @ 18:20:58
URL: http://backtoblackhair.blogg.se/
Postat av: Nathalie

sv: åh vilken FIN komplimang! tack snälla !! KRAM<3

2011-08-10 @ 22:29:13
URL: http://HTTP://NAATTA.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0