För ovanlighetens skull..

2010-09-17 | 10:09:44

God morgon bloggen!

Kan ni tänka er, jag har varit vaken sen 07.30. Det är fan duktigt (för att vara mig).
Men så är det när man är pigg på morgonen. Vart tusan det nu kommer ifrån..

Idag ser dagen ganska okej ut, har precis slafsat i mig frukost och läst bloggarna för dagen. Har dessutom gjort en ansiktsmask (tur att älsklingen inte här hemma, då skulle det bli skiljsmässa direkt, höhö).
Jojomän, karln är iväg på jobbintervju. Heja heja!
 Själv ska jag senare idag iväg till Arbetsförmedlingen för informationsmöte angående Ungdomsgaratin. BLÄ säger jag bara!Men det är väl nyttigt det med.. ge mig jobb för fan! Anybody..?

Skulle egentligen ha träffat Rebecca idag, men det blev ändrade planer eftersom hon inte hann klart med att putsa sin mors fönster igår, så det får bli en annan gång! Däremot så kommer finaste Johanna hit och fikar med mig ikväll, och hon har lovat att hjälpa mig att äta upp alla mina kakor jag bakat (och SKA baka idag). Henne kan man alltid lita på ;)
Hon är bra den där. Fast det blir nog inte ALLA kakor, så roligt ska vi inte ha!

När jag ändå är nere på stan så ska jag lämna in mina papper till soc.. dom *piiiiip* .. Skulle inte förvåna mig om dom fuckar up en till  månad, eller jävlas med mig som vanligt.
Åh, ge mig jobb!

Måste komma ihåg att maila Eva på Arbetsförmedlingen också, viktiga grejer jojomäään!

Förresten har jag världens finaste pojkvän, så puss på honom!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sötaste du ;)

Klart, du kan Alltid lita på mig..

haha, det hade nog varit för roligt om vi ätit upp alla kakor ;P rullat fram påvägen hem, dessutom hade man inte orkat..

Dom var riktigt goda, du är sååå duktig och baka. Önskar man kunde vara lite duktig på det.



Tack gumman för igår (L) syns senare idag..



PUSS

2010-09-18 @ 07:41:03
URL: http://johannacecilialindblom.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hihi ;) men du är ju det.

Jag är bara ärligt och säger vad jag tycker..

Du är ju helt klart Bästa på matlagning och du får mer än gärna hjälpa mig så man kan lita annat än det man kan göra ;D

Haha, Tack gumman <3 söt du är..

PUSS

2010-09-20 @ 10:52:23
URL: http://johannacecilialindblom.blogg.se/
Postat av: madde

jadu, jag vet inte hur jag orkar träna alla gånger alltså. men det har liksom blivit en del av rutinerna nu och då går det mycket lättare. sen mår jag så himla mycket bättre, om det kunde vara något svar på din fråga ;-) utbildar mig ju till hälsocoach, så jag måste leva som jag lär! haha



jo, helt rätt! mjölk bör förvaras i kylskåp!

ha det bra! kram! :-)

2010-09-20 @ 16:34:50
URL: http://madeleinehedquist.blogg.ses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0