Wo-fucking-ho

2010-02-10 | 16:11:12

Efter flera dagar av irritation för att bloggen inte funkar att logga in på så har den äntligen fått tummen ur arslet och börjat fungera. Wo-fucking-ho.
Jag som utlovade massa saker senast jag skrev, men inte fan har det gått att hålla inte.
Skärning bloggen, sluta hata mig!

I vilket fall som helst skall jag straxt laga mat, vitlöksgratinerad bakpotatis,
kött och tzatsikisås, yum!
Efter den härliga middagen skall jag sedan ta itu med städningen.. varför orkar man aldrig städa när man vet att det verkligen behövs? Usch.. önskar att jag bara kunde knäppa med fingrarna och det blev skinande rent, det vore väl något!

Ikväll lovar jag iallafall att slänga upp en dagens outfit, och förhoppningsvis en filmrecension eller tummen upp/ner också.
Jag ska bara städa först.. *morr*
Var mycket bättre när man var liten och mamma städade åt en, lagade ruskigt god mat och tvättade ens kläder..
Vart är mammorna när man behöver städa som mest?

Fan vad jag är lat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0