Tung dag.

2010-02-20 | 00:12:10
Idag har varit en seg dag.
Igårkväll var jag med Ramona och Sofie och såg början på filmen Till Vildingarnas Land
Jo, vi såg bara början.. filmen verkade så urdålig att vi stängde av.
Kan säga att det inte är ofta jag stänger av en film, men den där kunde inte ens JAG pina mig igenom.
Då är det illa gott (och dåligt) folk!

Hur som helst så kom jag hem runt 02.30 - 03.00 på morgonen, vilket var ganska korkat egentligen,
eftersom jag och Ramona skulle till Socialen innan 10.00 och lämna papper.
Så jag bestämde mig för att helt enkelt inte sova alls.
Det slutade med att jag och älsklingen satt och pratade i telefon tills ca 07.30 då han skulle till skolan.
Mycket trevligt, men tröttheten som kom senare, den var mindre trevlig kan jag lova!

Så nu sitter jag här och är seg och även om jag sovit några timmar under dagen så har det inte hjälpt.
Funderar på att antingen hålla mig vaken tills imorgonkväll och köra en rejäl städning av lägenheten,
eller om jag ska tvinga mig själv till att sova genom att slå mig själv i huvudet med en stekpanna eller en katt. Tror faktiskt det första fungerar bäst. Vad tror ni?

Hur som helst så hade jag på mig det här tidigare idag: (Innan jag drog på mjukisar och linne)



Svarta jeans från New Yorker - 199 kr
Vitt linne från JC - 149 kr
Grå tröja från H&M - 249 kr
Skärp från långt inne i min garderob - ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0