I'm back in action!

2010-08-08 | 17:35:04
Nu mina vänner och klåfingriga småbarn, nu är jag BACK IN ACTION!

Efter en välförtjänst semester på Gotland med min älskling så är vi nu hemma, och det skall bli bättring på bloggen igen. Hur många gånger har jag inte sagt det egentligen?
Men men..

Håll utkik efter nya inlägg, har måånga filmer att lägga upp.
Som vi alla vet så är jag en riktig sucker för film, så det blir ju en hel del sånt.
Speciellt när det är så snablars svårt att få ett jobb också, vad göra - se fiiiilm!

Nu skall jag gå ut och göra tacopizza till min odrägliga karl, höhö ;)

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Pekka!

Hannah! Man ska skriva blogg VARJE dag, så nu skärper du dig!!

2010-08-11 @ 16:35:05
Postat av: Klaggen

Härligt :D!

Sa någon Tacopizza? Awesome :D!

2010-08-12 @ 15:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0