Uppdate om senaste tiden.

2009-09-11 | 00:48:49
Länge sedan man skrev här, och jag som sa att jag skulle bli bättre på att blogga, hehe.
Shit happens.

Sen jag skrev har det nog inte hänt så mycket, har varit nere på Gotland och hälsat på familjen.
Jag var nere över slite marknad, sista helgen i augusti.
Var en super helg, vi var och åt pizza och drack vin, var på marknaden och hittade lite nya kläder
och ååh, brända mandlar!
Sjukt vad det är gott!
Blev en del festande och så, träffade massor av gamla vänner och pratade galma minnen =)
It was awesome!

Annars har det inte hänt så mycket, har blivit uppsagd från jobbet, får veta imorgon om jag får stanna eller inte.
Blir förmodligen så att jag får gå.
Men ah, det ska inte få knäcka mig.
Bara att leta nytt jobb och kicka ass!

Just nu sitter jag i telefon med Lukasz, som typ halvt sover och bara muttrar.
Haha, han är så söt. Mutter-pojken ;)
När som helst kommer han somna, och jag kommer sitta och vara pigg, orättvist huh?
Den jäveln ;)

Har även klippt mig under den här tiden som gått, blev ganska kort, och i början hade jag lätt panik pga det, men det blev jävligt bra i slutändan ändå. Bilder kommer inom kort!

Hur som helst, nu ska jag prata klart med Lukasz, om han inte somnat än, och sen ska jag antingen försöka sova eller dra igång en film eller så. Vi får se hur det blir!

Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0