Kreativitet vs. Insomnia

2009-09-29 | 07:09:49



Just nu är jag mitt inne i en insomnia period.
Vad jag än gör kan jag inte sova. Vilket driver mig till rent vansinne!
För att ge ett exempel på hur illa det är just nu ger jag er nästan en veckas sömn [läs vakenhet.]

Torsdag: Sov tills 13, tränade och höll igång, städa som en dåre. Sov ingenting på natten.
Fredag: Städade klart allt, hade trevligt besök och somnade klockan 6 på lördags morgonen.
Lördag: Sov tills 13-14, migrän, somnade halv 9 på söndagsmorgonen.
Söndag: Vaknade 15 kanske, umgicks och åt kebab med Gustav och sov inget natten till måndagen.
Måndag: Gick till soc på möte, sov ingenting.
Tisdag: Fortfarande ingen sömn men med nyupptäckt kreativitet!

Och med denna nyupptäckta kreativitet inför jag även TRE nya grejer i bloggen.
Wo-fucking-ho!

Tummen upp: Som det låter, här skriver jag om saker jag gillar och som borde uppmärksammas!

Tummen ner: Samma sak där, fast tvärtom liksom.

Filmtipset: Denna lilla idé är enligt mig genialisk eftersom jag älskar film, och ser ohälsosamt mycket!

Så, ska försöka lägga upp filmtips varje eller varannan dag, och tummen upp/ner varje vecka.
Sound good huh?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0