Solsken, jobb, sommar!

2009-03-21 | 16:14:42

Guuud vad jag längtar efter sommaren nu!
Har varit flera dagar i rad som det varit helt underbart väder, soligt, varmt och bara underbart! :)
Var t.o.m ute och sprang igår, vilket jag borde göra oftare, eftersom min kondition liger på typ noll nu, haha.
Det var iallafall hur skönt som helst att springa, och man känner sig såå nyttig och duktig.
Iallafall tills man inser att man håller på att dö av flåsandet och tänker
"Aldrig mer, aaaldrig mer" :P

Idag var jag och kollade på ett barbord till lyan, fint bord, men lite mindre än jag hade tänkt mig tyvärr.
Får se hur jag gör.
Paret jag såg på bordet vid var iallafall supertrevliga, och straxt efter jag gått därifrån hade hon skickat mail och skrivit att hon gärna ville fortsätta höras, eftersom jag verkade vara en så gullig och trevlig tjej!
 Det gav mig definitiv ett leende på läpparna :)

Just ja, jag har fått jobb!
Var på arbetsintervju i onsdags och Stig bjöd på kaffe och vi pratade runt en timme, om både det ena och det andra.
När sedan hans dotter kommer och tigger pengar säger han
"Det här är Hannah, hon ska börja jobba vid oss."
Och jag står typ där och tänker "Vah, ska jag?"
Jag svär att han såg vad jag tänkte, för han slänger snabbt ur sig ett
"Ja, du verkar ju perfekt för det här, så jag tänkte att vi skulle gå ut och ta en cigg och diskutera när du vill börja utbildningen!"
Jag kan ju säga att jag bubblade av glädje inombords!
Såå länge som jag sökt jobb, och nu har jag ett.
FYFAN VAD JAG ÄR BRA!

Dagarna hemma vid älskling var underbara, lägtar såå mycket tillbaka.
Det är svårt det här med distans, men vi kan klara det, right darl?
Just nu har Johan fullt upp med skolan, så vi ligger lite lågt ett tag, men sen jävlar ;)
Och även om det inte ens är en vecka sedan vi sågs, saknar jag honom som bara den.
Mii låv jo såå match! <3

Nej, nu skall det lagas mat!
Vad det blir vet jag inte, kanske kyckling/chiligryta, eller typ tacosgratäng, vi får se!
Gå ut och njut av solen människor!

Ciao.


Bilden är tagen på Gotland sommaren -08 när jag och älsklings-Johan var ute på promenad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0