Saknad..

2009-03-18 | 00:18:18
Usch, fyfan vad jag hatar det.

Jag satt hela vägen hem och saknade min älskling så enooormt.
Nästan så jag grät där på tåget..
Undrar hur kärlek kan bli så enorm?

Jag har försökt sova en bra stund nu, ska ju upp tidigt imorgon, jobbintervju, WIHOOO!
Men allt jag kan tänka på är hans varma kropp..
Hur jag de senaste dagarna har somnat med huvudet på hans axel, känt varje andetag han andats in, hört varje knappt hörbar snarkning, känt hans armar runt min kropp, och somnat in till hans andetag..
Jag vill bara ta nästa tåg till Borlänge igen.
I want it, soo bad.

Jag ska ta en kopp vanilj-te, dra på mig mjukisarna och gosa med mina andra "pojkvänner" och hoppas på sömn!
Dom är supermysiga dom med, men lite hårigare.. :P
SÖTA är dom iallafall, eller vad tycker ni?

Godnatt på er!


Såå söta som fettokissar!

Kommentarer
Postat av: Moa

vilka söta kissemissar du har kossa :D

2009-03-21 @ 07:53:08
URL: http://moaigeilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0