Tristess, städning, Lidl.

2009-02-09 | 15:17:21
Mööh, jag har haft en så dålig dag idag.
Först försov jag mig, så kom försent till Ung Kompetens, och väl där så har Amanda inte tid med mig, så jag ska istället dit klockan tio imorgon, BLÖÖH!
Så, i två timmar satt jag och hade blööhtråkigt och tittade på när Ted och Jossi spelade shack. (Finns det något tråkigare att se på, allvarligt?)
Hur som helst..

Efter det gick jag till Hemköp och köpte Makrill (MUUUUMS!) och Philadelphiaost, eftersom jag blivit fullkomligt besatt av de mackorna jag och Rebecca gjorde.. kan inte låta bli att köpa när jag ser det, hehe.^^

Nu skall jag flytta på sötaste Gibson, som sitter i mitt knä och försöker bita på mina fingrar när jag skriver (dumma söta kattjävel) och gå och möta Ramona och följa med henne en sväng till Lidl.
Senare skall jag även försöka ta mig i kragen och städa, det kan nog behövas.. (A).

Skriver kanske mer sen!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0