Storstädning, nio månader, kärlek!

2009-02-12 | 19:04:26
Idag var man då på Ung Kompetens, as usuall..
Blev inte mycket annat än att snacka med folket, kolla på när doms pelar schack osv.
Imorgon skall jag dock ta tag i körkortet och göra lite teori på datorn, kan behövas!

Efter det gick jag till hemköp med Ramona, köpte lite baguetter som jag tänkte äta ikväll.
Sedan blev det hem, storstäda vidare sen igår, och laga mat.
Så nu har jag städat ÖVERALLT i varenda liten vrå jag kan hitta, jag drog till och med ut SPISEN och dammsög och skura där, helt otroligt.
  Det är verkligen skönt att gå upp klockan åtta varje dag nu, jag håller igång hela dagen, jag mår bra och jag får saker gjorda. Tidigare vaknade man och åt frukost och tänkte "jag borde städa... men.. jag orkar inte" och så gick det en vecka eller två innan det blev städat. Nu däremot, har jag fått städnoja, så så fort jag ätit så diskar jag!
Kan inte låta bli liksom. Det ser så otroligt fint och trevligt ut när det är städat och rent!
Jag är såå glad!

Fast.. jag är ännu mer glad idag, för idag har jag haft äran att vara tillsammans med den underbaraste killen jag vet, i hela nio månader! Inte för att det skall sluta där, men nio månader är rätt länge, inte riktigt lika länge som mitt "rekord" dock, men hans rekord är slått för länge sedan!

Och ÄNNU mer glad är jag.. för.. jag har suttit i flera timmar och bara lääängtat.
Åh jo, HAN KOMMER HIT SNART! <3
Jag skall snart slänga mig in i duschen och göra mig lite extra fin tills han kommer, guuud vad jag saknat honom, även om det bara var 1½ vecka sedan vi senast sågs.
  Om man tänker på det, så har jag aldrig varit såhär kär, och den här dagen har varit och kommer bli en av de bästa dagarna på länge. Och det är inte ofta jag har en riktigt bra dag.
Jag känner vekrligen hur det bubblar inom mig, snart komer han!
Jag kan inte sitta still längre, måste duscha och sminka mig och gaah!
Bara 1½ timme kvar.. *LÄÄÄNGTA*

Vi ska ha så mys! <3

Kommentarer
Postat av: Daniel K

Jag tar alla mina bilder själv, ja!

Det skulle vara kul faktiskt :) hur skulle det gå till då tänkte du? :) tacksam för svar!

2009-02-18 @ 16:50:32
URL: http://danielmk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0